Зарегистрирован: 17.12.2004
Сообщения: 110
Откуда: Ташкент
Добавлено:
2005-12-01, 12:54
Вот пришло письмо от Skype, как я понимаю, с предложеним сменить пароль. Думаю не один я получил. Кто-нибудь разобрался в чем тут дело, и что там написано про 24 часа?..
Вот текст:
Dear share.skype.com user,
We are upgrading share.skype.com so that the system used to sign in to
the site is better integrated with the main Skype.com user sign-in
system. You used your Skype Name and password to sign in to
share.skype.com previously to participate in discussions and use
personalized content, and you will continue to do so.
Because of changes in the secure password storage system, we would
like all share.skype.com users to update their Skype password to
ensure their continued privacy.
During the next 24 hours, we will be resetting the passwords of all
affected Skype Names. In order to sign in to Skype the first time
after this reset, you should simply follow the procedures for
recovering a lost password. Just go here and follow the instructions:
http://www.skype.com/go/forgotpassword
Remember that Skype will never contact you to ask for your password.
If you have trouble getting it from there, please
submit a Customer Service ticket at this address:
http://support.skype.com
Alternatively, you can e-mail to support 'at' skype.net, to reset your
password.
HOW DO I KNOW THIS E-MAIL IS NOT FAKE?
We have recently seen a lot of Skype-related faked e-mail. You should
always be careful about such e-mails. Remember, Skype will never
contact you to ask for your password. To show you that this e-mail is
valid and from Skype, a copy of this mail is posted at the following
address:
http://share.skype.com/share.skype.com_upgrade_and_your_skype_password_change/
DON'T WANT TO HEAR FROM US AGAIN?
We don't want to send emails you don't want to receive, so please
remember that you can just send an empty e-mail to the following
address and we will never bother you again:
mailto:unsubscribe-ctgjpW0HfSYY0A0A0Cx@news.skype.com
Как написал на официальном форуме официальный представитель Skype - письмо правильное. Проблема касается только пользователей зарегестрированных на разделе сайта share.skype.com. Как я понял в связи с обновлением сервиса они меняют тип шифрования для базы зарегестрированных пользователей и чтобы исключить утечку информации принудительно обновляют их пароли. Воспользуйтесь стандартной процедурой восстановления пароля с отсылкой нового на ваш email введенный при регистрации аккаунта. Если такого мыла у вас нет или есть какие-то проблемы обращайтесь в суппорт. Не отвечайте ни какие письма якобы от имени Skype или их партнеров в которых вас просят предоставить информацию о вашем аккаунте или кредитке.
Следующая тема Предыдущая тема
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах
Правовая информация: Содержание этого сайта не проверено компанией Skype. Наименование Skype, Skype логотип, "S" логотип и связанные с ними знаки и логотипы принадлежат компании Skype Limited
Disclaimer: The content of this site has not been verified by Skype. Skype, the Skype logo, the “s” logo and associated marks and logos belong to Skype Limited
При полной или частичной перепечатке текстовых материалов в Интернете гиперссылка на www.skypeclub.ruобязательна.